Teksty Piosenek · Wywiady · me2day · Twitter · UFO · IPLE · SW J+ · Blue Night 07.04.2020 20:45
Witamy



NOWY ADRES STRONY: shineepl.wordpress.com


SHINee in Europe - PETYCJA!
Replay Team



K-pop w Europie żyje i ostatnie wydarzenia są tego doskonałym przykładem. Europejscy fani nie są gorsi od tych z Azji, tak samo kochamy swoich idoli i tak samo chcemy cieszyć się ich występami, wspierając tym samym ich karierę. Musimy zacząć walczyć o uwagę koreańskich wytwórni, by także mieć okazję uczestnictwa w koncertach oraz eventach.
W Polsce znalazła się firma PRESTIGE PROMOTION, zajmująca się promocją artystów, którzy dopiero wkraczają na określony rynek. Firma wstępnie wyraziła zainteresowanie rozpoczęciem negocjacji z SM Entertainment, by zorganizować koncert SHINee, jednak musimy najpierw zebrać minimalnie 6000 podpisów pod tą petycją, by PRESTIGE PROMOTION mogło zacząć działać. Wydarzenie miałoby miejsce w Polsce lub Niemczech, czyli samym centrum Europy, by każdy europejski fan miał taką samą szansę na nie przyjechać.

Dlatego prosimy wszystkich o rozsyłanie tej petycji do wszystkich fanów, jakich znacie. Zjednoczmy się, by spełnić nasze wspólne marzenia!



PODPISZCIE SIĘ!



Chciałabym jeszcze serdecznie podziękować Nishi-sun i BrightSunSHINee, gdyż właśnie dzięki nim owa firma zainteresowała się organizacją koncertu. Brawa należą się także wszystkim osobom zaangażowanym w tłumaczenie. Nawet jeśli nic z tego nie wyjdzie, zawsze będziemy dumnie mówić, że próbowałyśmy i dałyśmy z siebie wszystko!

Gdy zbierzemy w miarę przyzwoitą liczbę podpisów, chcemy wysłać ją także do portali internetowych (AllKpop, Koreaboo, GoKpop, MTV K). Oczywiście proszę także o rozpowszechnianie tej petycji wszędzie, gdzie się tylko da. Jeśli chcecie umieszczać ją na polskich stronach, proszę o wysyłanie jej w formie odnośnika do tego artykułu.
Anneaviel dnia 07.05.2011 03:24
67 Komentarzy · 9030 Czytań · Drukuj
Komentarze
Klaudyna dnia 07.05.2011 12:03
DAMY RADĘĘĘĘĘĘĘEE <333333333333333333333333333333333333333 Spamowac gdzie sie da! XD!!!!!!
Yuukinom dnia 07.05.2011 12:05
DAWAC NA FEJSA~!~!~!~!~!~~!`1~!~!
aly dnia 07.05.2011 12:05
WOOOAAAH <3!smiley
minah dnia 07.05.2011 12:08
najlepsze jest to ze mozna podpisywać ile się da <3
Tapczan dnia 07.05.2011 12:13
AAAAAAAAAAAAAAAA CHCE.............................<3333333333333333333 Musimy wygryw, wszystko..............
Anneaviel dnia 07.05.2011 12:15
Tylko proszę nie oszukiwać. Nie chcemy przecież, żeby nam jej nie przyjęli, jak już zbierzemy te podpisysmiley
Milena3 dnia 07.05.2011 12:19
Ja już się wpisałam, zaraz roześlę znajomym ^^.
Anneaviel dnia 07.05.2011 12:20
Ach, mam jeszcze do Was prośbę. Artykuły i newsy na tej stronie może oglądać KAŻDY, nie trzeba się rejestrować. Dlatego, jeśli oczywiście możecie, przesyłajcie tę petycję jako powyższy artykuł, żeby przy okazji rozpromować nowy adres.
Anneaviel dnia 07.05.2011 12:21
O ile wysyłacie do Polaków oczywiście, bo zagranicę samą petycję^^
Blanku dnia 07.05.2011 12:39
Ann, jestem pod wrażeniem, HWAITING! smiley
babcia dnia 07.05.2011 12:43
BOSZZZZ SKORZYSTAJMY Z OKAZJI!!!! ZRÓBMY WSZYSTKO CO W SWOJEJ MOCY!!!!! bosz oczy mi się świecą i mam dreszcze...... JA ICH PRAGNĘ W POLSCE!! I będziemy się wspólnie bawić na koncercie!! CAŁE RT!!!!! <33333333333333333333333333
BrightSunSHINee dnia 07.05.2011 12:44
Ja już się podpisałam smiley
Jona dnia 07.05.2011 12:59
Podpisałam, rzuciłam linkiem na forum B2STowym, na grupach FBookowych. Teraz będę się modlić, żeby się udało.
sora dnia 07.05.2011 13:04
ja również podpisałam i dałam linka na KTNews i Bace smiley czekam na opinię admina jeszcze jednego forum smiley oraz rozesłałam znajomym
Badylek dnia 07.05.2011 13:24
OMG ! <33 Ja juz podpisałamm i mam linka na GG smiley <3 SHINee <3
Little-Kasik dnia 07.05.2011 13:45
Już podpisałam i wrzuciłam na Twittera. I bardzo szybko zbierane są podpisy. Mam nadzieję, że się uda. Tak, trzeba nawiązać współpracę z niemieckim fandomem i jazda jazda.
Shizu dnia 07.05.2011 14:19
Podpisałam ale mnie nie było, za chwilę zacznę rozpowszechniać gdzie się da. <3 Łaaa~ DAMY RADE <3 (nie bylo mnie 2h a juz tak dużo osób podpisało petycję! smiley)
Lolasiia dnia 07.05.2011 14:35
Także podpisałam! Będę wysyłać to wszystkim znajomym!
Na pewno się uda!
Jona dnia 07.05.2011 14:40
A ile czasu mamy na zebranie tych podpisów?
Anneaviel dnia 07.05.2011 14:50
Im szybciej, tym lepiej. Czas jest ogólnie nieograniczony, ale wiadomo, że jak będziemy zbierać pół roku, to się rozmyślą xD
aly dnia 07.05.2011 15:05
wow już jest 410 podpisów smiley?! mam tylko nadzieję, że ludzie nie nabijają po kilka bo to chyba nie o to chodzi ^^"
Anneaviel dnia 07.05.2011 15:08
Ja też mam taką nadzieję, bo wtedy mogliby nam jej nie uznać...
Anneaviel dnia 07.05.2011 16:09
Dodałam w niej opcję obowiązkowego wpisania adresu e-mail, więc to powinno trochę pomóc^^
Jona dnia 07.05.2011 16:21
Ponad 500 głosów i coraz więcej obcokrajowców się podpisuje ^^ Jak tempo się utrzyma, to w ciągu kliku dni zbiorą się podpisy smiley
Anneaviel dnia 07.05.2011 16:36
Jak dojedziemy do 1000, to uderzamy na AllKpop. Najwyżej nas oleją xD
Jona dnia 07.05.2011 16:56
9,5% i zaczynam dostawać ADHD xD
Jona dnia 07.05.2011 17:17
10% i mam ADHD xD
Kika17 dnia 07.05.2011 17:18
już podpisałam... teraz do znajomych ^^ żeby tylko się zgodzili T.T
super, że znalazła się w Polsce taka firma <33
Anneaviel dnia 07.05.2011 17:34
Idzie błyskawicznie! A dopiero teraz napisałam prośby o promocję petycji na Twitterze...
italuver dnia 07.05.2011 17:46
Prawie 11% Normalnie jak to wypali...to chyba pójdę na ten koncert nawet pieszo (mam nadzieję, że będzie w Polsce XD)
Ann1906 dnia 07.05.2011 18:11
Niech każda z nas(Jeśli jeszcze chodzi do szkoły ktoś) poprosi na informatyce znajomych o podpisanie ! Mamy jakiś ograniczony czas zabierania podpisów ?
nikittaaa dnia 07.05.2011 18:16
Podpisane i rozesłane : D Modlę się o to, żeby było w Polsce bo nie chce mi się jechać aż do Niemiec smiley
rainboows dnia 07.05.2011 18:19
Podpisane i rozesłane dalej do znajomych ^^' Mi to wszystko jedno, czy będzie to Polska czy Niemcy (;
Klaudyna dnia 07.05.2011 20:04
760! Odświeżam co 10 minut i jest 10 osób więcej <33333333 Zrobiłam big spam, ogromny, aż sobie nie wyobrażacie XD
kamilamila dnia 07.05.2011 20:08
Podpisane, idę namawiać znajomych smiley
mrsmalicious dnia 07.05.2011 23:15
łaaa mamy już ponad tysiąc ~
dziuka dnia 07.05.2011 23:25
Podpisałam, wcisnęłam to wszystkim moim znajomym, więc jest dobrze smiley
Jinusiowa dnia 08.05.2011 00:34
damy rade ! zaspamuje co się da xD
Chibi dnia 08.05.2011 15:41
Podpisałam, zaspamowałam znajomych - damy radeeee xDD
maneul dnia 08.05.2011 15:45
dokładnie , damy radę <3
zagłosowałam i dałam znajomym aby zagłosowali ;D
Anneaviel dnia 08.05.2011 16:37
Jona napisała w SB, że nasza petycja jest druga na liście HOT tego serwisu xDDD http://www.petitionbuzz.com/hot
minah dnia 08.05.2011 21:31
juz prawie 2,000 smiley
Nishi-sun dnia 08.05.2011 22:01
2,001, a to dopiero drugi dzień. Jak tak dalej pójdzie to do końca tygodnia mamy wszystkie podpisysmiley i można zacząć działać.smiley
malacoste dnia 09.05.2011 08:40
Tak, tak taak!! uda się!smiley
Agniecha1991 dnia 09.05.2011 09:39
Już jest ponad 2000 podpisów!
Musi się nam udaćsmiley
aerisa dnia 09.05.2011 09:51
Uda się na pewno ... Ja wciągam wszystkich znajomych żeby podpisali smiley
tutus dnia 09.05.2011 11:22
coś mi się wydaję, że trza zacząć odkładać kasę xD co spojrzałam na pojedyncze strony to same Polandy XD jeszcze jakby się udało kilka innych zespołów ściągnąć mogłabym umrzeć w spokoju smiley
soo24 dnia 09.05.2011 18:52
Fajnie by było gdyby tu byli:D
Ja tu się zjawią mogę w to uwierzyć ale na razie jakoś nie chce mi się w to uwierzyć
może to z tego zachwytu tak dziwnie piszę B)...
Wiec trzymam kciuki:D:D:D:D:D:D:D.!!!!!!!!!
Lolasiia dnia 10.05.2011 20:50
Jestem z nas dumna! Już ponad 3,000!
No, dokładnie tutus trzeba zacząć zbierać^^
Milena3 dnia 10.05.2011 21:44
Pozwoliłam sobie zrobić wątek na shineee.net o petycji i też kilka osób wspomogło <333
Anneaviel dnia 11.05.2011 12:09
Właśnie widziałam, super! <3
cherry_17 dnia 11.05.2011 17:48
O matulu.. ujkjhvf! Kocham to. ; )
Moje marzenia są do spełnienia za jedyne 6000 głosów. XD
Klaudyna dnia 11.05.2011 21:10
Tylko TRZEBA SPAMIĆ, jeden podpis cudów nie zrobi, dopiero podanie linka do większej ilości ludzi - tak ;x
Modzianchan dnia 09.06.2011 21:59
Jest! 100 % ^^
maneul dnia 10.06.2011 00:02
daliśmy radę ! albo i nawet więcej <333 !
cantanelka dnia 17.06.2011 21:31
co się dzieję z ta petycją?? ruszyło coś w tej sprawie??????? były już jakieś rozmowy z SM??? wie ktoś coś na ten temat???? odpiszcie mi<prosi>
MiyuShori dnia 21.07.2011 18:43
Wpisuję się <3
Haedoji dnia 11.08.2011 13:25
Ja dla nich to nawet no Niemiec pojadę <3
simplus95 dnia 15.05.2012 20:53
ej nie traćcie nadziei napewno się uda smiley
enhui dnia 08.06.2012 07:43
bridesmaid gowns
enhui dnia 08.06.2012 11:14
plus size evening dresses
enhui dnia 17.07.2012 08:51
fake rolex fake rolex
enhui dnia 24.08.2012 03:02
replicawatches replicawatches
shejma dnia 15.09.2012 11:31
bikini
Noona dnia 18.05.2013 13:46
Podpisałam <3
Sanuka dnia 11.07.2013 13:52
Wpisałam się <3
akairana dnia 15.08.2013 15:50
jak się podpisać pod tą petycją smiley
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 100% [9 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Czas w Korei
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Nawigacja
REGULAMINY!
Administracja/Kontakt
O Replay Team
Spotkania i Projekty
For International Fans
Kategorie Newsów
Kategorie Tłumaczeń
Galeria
Szukaj
Ostatnie Artykuły
[I] 140905 Key
[S] 140903 SMTOWN
[TT] 140901 Jonghyun
[TT] 140831 Jonghyun
[I] 140831 Key
Social Networking


Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie