Teksty Piosenek · Wywiady · me2day · Twitter · UFO · IPLE · SW J+ · Blue Night 08.12.2019 21:31
Witamy



NOWY ADRES STRONY: shineepl.wordpress.com


[VIDEO] 121022 SHINee w japońskim programie Hey!Hey!Hey!
TV i Radio







Cr: eltofu k @ YT
Anneaviel dnia 22.10.2012 13:35
13 Komentarzy · 892 Czytań · Drukuj
Komentarze
Mickey12 dnia 22.10.2012 15:33
Mały Taeeemiiin! ;( Boże, jak ja za tym tęsknię... smiley <rozpacza> I powiem szczerze, że wszystkie jego fryzury były jak dotychczas trafione, ale jak dla mnie to ta do niego nie pasuje... Na szczęście nie zmieniło się to, że nadal nie ogarnia tego, co się wokół niego dzieje i ma swój własny świat. A tak po za tym... Tooo... WŁOSY TEJ LASKI, CO STOI ZA JJONGIEM!!! <hahaha> Umarłam... xD
Jeny, Key... Jak ty się przepięknie uśmiechasz ^.^ I Minho i Jonghyun teeeż... <3 Ej, ale dlaczego tylko Onew śpiewa na żywo? smiley Albo wszyscy, albo nikt... Bo nie ma tej płynności. Końcówka zawsze najlepsiejsza:"Chłopaki, idziemy!".
Wielkie dzięki za udostępnienie smiley
ifallforyou dnia 22.10.2012 16:47
boże święty jak ktoś mógł skrzywdzić tamtą dziewczynę, ta fryzura jest okropna, w życiu takiej nie widziałam..nawet Gaga się przy tym chowa O_O XD

a co do chłopaków, ahh dazzling boys ! smiley
Daiwaa dnia 22.10.2012 17:57
Ta dziewczyna nazywa się Kyary Pamyu Pamyu smiley. Jeżeli myślicie, że jej fryzura jest dziwna, to polecam zobaczyć jej teledyski^^.
Ombre dnia 22.10.2012 18:25
Dobra, albo mam omamy spowodowane zbyt wielką ilością yaoi, albo Key rzeczywiście patrzył podczas "solówki" Taemina "Dazzling girl" na Jonghyuna. I to tak, tak.. ^^

Świetny występ.
A ta fryzurka tej babki powala :D
Mickey12 dnia 22.10.2012 19:09
KaoriChan - bez obrazy, ale chyba jednak za dużo yaoi czytasz... xD Wydaje mi się, że Key popatrzył na Jjonga zwyczajnie smiley Chyba, że to ja jestem jakaś nie wiem... xD
UruhaGazettE dnia 22.10.2012 20:56
KaoriChan nie tylko ty tak masz... ja tez ciągle wychwycałam jak Key patrzył na Jjonga smiley
Miyabi dnia 22.10.2012 21:04
ROZSTRZELAM POD PŁOTEM TEGO MC CO PACNĄŁ JJONGA W GŁOWĘ, choćbym nie miała czym do niego strzelać i nabijała strzeblę pieprzem. TO I TAK GO ROZGROMIĘ.

Występ był cudny ToT, ten uśmiechający się na początku Jjong jeszcze bardziej zdobył moje serce ( jeśli to jeszcze możliwe).
Boże oni WSZYSCY sa tacy wspaniali, że rozpływam się w kisiel na krześlę asdfghjkl.
Anneaviel dnia 23.10.2012 15:49
Dziewczyny, ludzie przeważnie na siebie patrzą, chyba że Wy jesteście jakieś dziwne i gapicie się w ziemię, dlatego wydaje Wam się to takie WOW XDDD Żyją pod jednym dachem od pięciu lat, puszczają razem bąki, bekają, robią kupę w tej samej łazience i wrzeszczą na siebie, jak któryś nie używa odświeżacza albo nie zmyje naczyń i zostawi brudne gacie na podłodze <brutalna prawda najlepsza na wszystko>. Raczej ciężko, żeby nie byli blisko i mieli na siebie nie patrzeć. Jak ja spojrzę na siostrę, to nie znaczy, że chcę ją przelecieć....... <facepalm> Ogarnijcie się, bo to czasem aż osłabia, jak oni robią coś totalnie zwyczajnego, a niektórzy widzą osiemdziesiąte dno, którego na pewno nie ma...
Co do MC, klepnięcie w głowę było na szczęście i widziałam fragmenty wcześniej, to ten drugi prowadzący też dostał i to znacznie mocniej, bo to ma niby znaczyć, że płyta będzie się dobrze sprzedawać, dlatego Key tak się ucieszył, jak ten jeden pacnął JJonga XD
Mickey12 dnia 23.10.2012 17:45
Ann, jestem tego samego zdania. No, bo kurcze, co dziwnego jest w tym, że ludzie się na siebie patrzą...? A nawet, gdyby któryś z nich spojrzał na drugie w "TAKI SPOSÓB", to będzie to dla żartu. Zapewniam was - między Jonghyunem a Key nie ma nic po za przyjacielską miłością. To, że się przytulają albo się od czasu, do czasu pocałują w policzek (chociaż przecież teraz już tego nie robią), to nie znaczy, że są homo... JongKey, 2min i cała reszta tych "par", to tylko FANFICTION... Poczytajcie sobie o zwyczajach panujących w Korei. To, że są w innym kraju, to nie znaczy, że będą zmieniać swoje nawyki i CAŁKIEM ZDROWE I NATURALNE odruchy. Za dużo czytania yaoi... I oglądania filmów na youtube... Przykro mi, że muszę wam to uświadamiać, i że Ann także musiała, ale nic z tego, co sobie myślicie o chłopakach (pod tym względem nie jest raczej prawdą). Myślę, że gdyby byli innej orientacji, to nie kryliby się z tym, bo to teraz jest codzienność... Nie musicie tego czytać, ale byłoby miło.
Miyabi dnia 23.10.2012 17:46
Oh, przepraszam MC.
Zwracam honor.
*strzela sama do siebie*
Little-Kasik dnia 23.10.2012 22:15
OMO, na początku też takie wyzwiska leciały na tego MC, że pacnął Jjonga w głowę. Chociaż z drugiej strony, to Kibummie by się chyba tak mocno nie cieszył, prawda? Ale skoro takie pacnięcie na szczęście, to fani chyba wybaczą prowadzącemu XD Nie rozumiem tej pary w tle w trakcie występu. NO NIE ROZUMIEM XD I CO TO ZA SZAŁ KAMERY NA PARTACH RAPOWYCH, JA SIĘ PYTAM? Zaczęłam kwiczeć jak szalona, bo to za wiele... I w ogóle ten występ taki cudowny, wszyscy piękni. Nie wspomnę o Kibumie, który cały występ patrzył w kamerę. No i słodki Minho na sam koniec mnie zabił, co to było...........

Dziękuję za udostępnienie.

Ps. Yaoistyczne wizje znikąd po prostu zignoruję, bo wszystko już Anneaviel napisała.
Sylvinie dnia 24.10.2012 16:52
*pada na kolana* Przepraszam MC! TT Przyznaję, na początku leciały gromy, no bo jak można UDERZYĆ JJonga? Ale potem okazało się co i jak... Oby to pacnięcie przyniosło chłopakom szczęście! XDD A występ... Jak można być takimi ideałami, no JAK, pytam?! Jeszcze zbliżenie kamery na dłonie JJonga, ZA WIELE! Taemin nadal mnie zadziwia, co z tego chłopaka wyrosło... ajajaj! Uwielbiam zejście ze sceny pod koniec występu, takie ,,Dobra koniec, idziemy stąd." ^^
Co do innej kwestii - zgadzam się z tym, co powiedziały Anneaviel i Mickey12.

Dziękuję za udostępnienie.
SKaishi dnia 01.11.2012 09:49
Aż zdziwiło mnie to, ile zrozumiałam z tego programu smiley
Jednak lekcje japońskiego się przydały ^^
Live piękny, cudny, śliczny, kawaii, taki....genki-na <3
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 100% [2 Głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 0% [Żadnych głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Czas w Korei
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Nawigacja
REGULAMINY!
Administracja/Kontakt
O Replay Team
Spotkania i Projekty
For International Fans
Kategorie Newsów
Kategorie Tłumaczeń
Galeria
Szukaj
Ostatnie Artykuły
[I] 140905 Key
[S] 140903 SMTOWN
[TT] 140901 Jonghyun
[TT] 140831 Jonghyun
[I] 140831 Key
Social Networking


Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie